OSTATNIE PUBLIKACJE „Opinie i Diagnozy” nr 37
Rodzina PLUS. Sytuacja polskich rodzin i oceny polityki prorodzinnej
nr 38
Młodzież 2016
Komunikaty | Wykorzystywanie symboli narodowych i patriotycznych
|
| Preferencje partyjne w październiku
|
| Identyfikacje partyjne, alternatywy wyborcze i elektoraty negatywne na półmetku kadencji Sejmu
|
| Oceny działalności parlamentu, prezydenta i mediów
|
| Polacy o dostępie do broni palnej
|
| Nastroje społeczne w październiku
|
| Zaufanie do polityków w październiku
|
| Stosunek do rządu w październiku
|
| Elektorat PSL w latach 2005–2017
|
| Molestowanie czy komplement?
|
WKRÓTCE UKAŻĄ SIĘKomunikaty dotyczące: | patriotyzmu gospodarczego
|
| wydatków rodziców na edukację dzieci
|
| bilansu dokonań rządu
|
|
|
Patriotyzm konsumencki
| Najistotniejsze kryteria, jakimi kierują się konsumenci kupując produkty codziennego użytku, to, niezmiennie, ich cena (81%) i jakość (76%). Polskie pochodzenie produktu plasuje się pod tym względem na trzecim miejscu – wskazuje je niemal połowa Polaków (46%). Przez ponad rok grupa respondentów kierujących się tym kryterium podczas codziennych zakupów znacznie się zwiększyła (o 13 punktów procentowych). Zagraniczne pochodzenie produktu było i jest wskazywane w tym kontekście niezmiernie rzadko.
|
| Odpowiedzi nie sumują się do stu, ponieważ ankietowani mogli wskazać więcej niż jedną odpowiedź
| | Więcej na ten temat wkrótce w komunikacie.
| Prezentowane dane pochodzą z badania „Aktualne problemy i wydarzenia” zrealizowanego we wrześniu 2017 roku.
|
|