OSTATNIE PUBLIKACJE „Opinie i Diagnozy” nr 39
Polacy wobec demokracji i systemu partyjnego
nr 40
Czy żyje nam się lepiej? Opinie o gospodarce, rynku pracy i własnej sytuacji materialnej
Komunikaty | Najważniejsze wydarzenia, sukcesy i niepowodzenia w ostatnim stuleciu historii Polski
|
| Aktywność fizyczna Polaków
|
| Zainteresowanie wyborami samorządowymi, deklaracje uczestnictwa oraz preferencje we wrześniu
|
| Kobiety i mężczyźni w domu
|
| Kobiety i mężczyźni na rynku pracy
|
| Dzieci i młodzież w internecie – korzystanie i zagrożenia z perspektywy opiekunów
|
| Kwartalny bilans nastrojów społecznych
|
| Letnie wyjazdy wypoczynkowe uczniów 2018
|
| Wybory wójtów, burmistrzów i prezydentów miast 2018
|
WKRÓTCE UKAŻĄ SIĘKomunikaty dotyczące: | bezpieczeństwa w internecie
|
| pamięci o Janie Pawle II
|
|
|
Prywatność online
| Ogromna większość korzystających z internetu (80%) udostępniła w sieci jakieś prywatne informacje lub materiały, w tym 44% wyłącznie dla ograniczonej grupy odbiorców (osób, firm lub instytucji), a 36% – dla wszystkich potencjalnych odbiorców. Do najczęściej udostępnianych informacji należą: adres e-mail, który zamieściła w sieci ponad połowa użytkowników (56%, w tym 9% dla wszystkich), zdjęcie, na którym widoczna jest twarz udostępniającego (55%, w tym aż 26% dla wszystkich), a także data urodzenia (51%, w tym 14% dla wszystkich). Obecnie rzadziej niż trzy lata temu użytkownicy zamieszczają online swój adres zamieszkania i e‑mail, datę urodzenia, informacje o lokalizacji (miejscu przebywania) oraz stanie cywilnym (związku). W przypadku dwóch ostatnich typów informacji ubyło osób, które publikują je dla wszystkich potencjalnych odbiorców. Nieco częściej niż w 2015 roku udostępniane są w sieci materiały wideo, na których można rozpoznać udostępniającego.
|
| Więcej na ten temat w komunikacie.
| Prezentowane dane pochodzą z badań „Aktualne problemy i wydarzenia” zrealizowanych w lipcu 2015 roku i we wrześniu 2018 roku.
|
|