UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 
OGŁOSZENIA
Praca dla ankieterów ... więcej >
 

PUBLIKACJE

Komunikat z badań nr BS/133/133/97

Ocena kampanii wyborczej. Kandydaci w telewizji

Autor: Beata Roguska
|
1997-10-20

OCENA PRZEBIEGU KAMPANII WYBORCZEJ

Jak na podstawie swoich dotychczasowych obserwacji mógłby Pan ocenić przebieg kampanii wyborczej? Czy ostatnia kampania wyborcza była:

- żywa, interesująca / nudna, nieciekawa / trudno powiedzieć

- konkretna, rzeczowa / ogólnikowa, pełna pustych haseł/ trudno powiedzieć

- spokojna, nieagresywna / napastliwa, agresywna / trudno powiedzieć - /wykresy wg badań IX‘93, X‘95, IX‘97, IX‘97/

KAMPANIA BEZPOŚREDNIA

Czy w trakcie ostatniej kampanii wyborczej brał Pan udział w spotkaniu z kandydatami na posłów?

- tak

- nie /wykres/ oraz /tabela aneksowa/

Jakich partii byli to kandydaci?

- AWS

- SLD

- UW

- ROP

- PSL

- KPEiR

- UP

- NChD BdP

- UPR

- KPEiR RP

- inna partia /tabela/

BROSZURY, ULOTKI, ODEZWY ...

Czy w trakcie ostatniej kampanii wyborczej otrzymał Pan pocztą lub przyniesiono Panu do domu ulotki, odezwy lub inne materiały wyborcze jakiejś partii politycznej?

- tak

- nie /wykres/

Jakie to były partie? /tabela/

KAMPANIA TELEWIZYJNA - OCENA PROGRAMÓW WYBORCZYCH

Telewizja nadawała audycje wyborcze prezentujące poszczególne partie i kandydatów na posłów. Czy oglądał Pan te programy?

- tak, większość

- tak, niektóre

- nie, nie oglądałem /wykres z badań ‘93, ‘95, IX‘97, IX‘97/ oraz /tabela aneksowa/

Za najbardziej żywe, interesujące uznano telewizyjne programy wyborcze następujących partii:

- UW

- AWS

- SLD

- ROP

- PSL

- UP

- KPEiR

- UPR

- KPEiR RP

- NChD Blok dla Polski /tabela wg badań VIII‘97, IX‘97/

Za najbardziej konkretne, rzeczowe uznano telewizyjne programy wyborcze następujących partii: ... /tabela wg badań VIII‘97, IX‘97/

Za najbardziej spokojne, nieagresywne uznano telewizyjne programy wyborcze następujących partii: ... /tabela wg badań VIII‘97, IX‘97/

Za najbardziej przekonujące, zachęcające do głosowania na tę partię uznano telewizyjne programy wyborcze nastepujących partii: ... /tabela/

Czy pod wpływem programów wyborczych:

- umocnił się Pan w swej dotychczasowej decyzji oddania głosu na daną partię lub ugrupowanie

- programy te nie miały żadnego wpływu na to, jak Pan głosował

- dopiero podjął Pan decyzję, na kogo głosować

- zmienił Pan swoją dotychczasową decyzję

- trudno powiedzieć /wykres/ oraz /tabela aneksowa/

Tabele aneksowe

Liczba stron:
17
Badanie:
9736 Aktualne problemy i wydarzenia (88)
Kategorie tematyczne:
Wybory parlamentarne
Słowa kluczowe:
kampania wyborcza, program wyborczy, wybory parlamentarne
Tabele zróżnicowań socjodemograficznych:
 
Tak
 
 
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
 
 
 

O firmie

Ustawa i statut CBOS

Dyrekcja

Rada CBOS

Zespół Informacji i Komunikacji

Klienci

Zamówienia publiczne

Polityka prywatności

Deklaracja dostępności

Badania

Metody realizacji badań

Zamów swoje badanie

Usługi pracowni analiz

 
 

Publikacje

Publikacje

Komunikaty z badań

Opinie i Diagnozy

CBOS Flash

CBOS Fokus

Książki

CBOS Trendy

CBOS Podcast

CBOS News

Wydarzenia

Prenumerata

FAQ

Często zadawane pytania

 
 
 
 
Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej
ul. Świętojerska 5/7 00-236 Warszawa
tel. 22 625 76 23 e‑mail: info@cbos.pl
NIP: 5262135442 REGON: 012908368 KRS: 0000070275
Przewiń do góry