UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 
OGŁOSZENIA
Praca dla ankieterów ... więcej >
 

CBOSNEWS

3/2011

2017-01-02

Czy reklamy s dla dzieci?

W dyskusjach dotyczcych spraw etycznych zwizanych z dziaalnoci reklamow czsto podnoszona jest sprawa reklam adresowanych wycznie do najmodszych. Dzieci s wietnymi odbiorcami reklam i znaczc grup potencjalnych konsumentw. Jednak tworzenie reklam skierowanych bezporednio do dzieci budzi rnego rodzaju zastrzeenia, nie tylko natury etycznej.
Ogromna wikszo ankietowanych (80%, od roku 1997 wzrost o 20 punktw) uwaa, e robienie reklam kierowanych specjalnie do dzieci jest niewaciwe, przy czym ponad dwie pite (44%) wyraa t opini w sposb zdecydowany. Co smy respondent (13%, spadek o 16 punktw) nie widzi nic zego w tego typu reklamach.
Wicej na ten temat w komunikacie.
Prezentowane dane pochodz z bada „Aktualne problemy i wydarzenia” zrealizowanych w latach 1996–2011 na reprezentatywnej prbie losowej dorosych Polakw.
 
 
Przewiń do góry
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
 
 
 
 
 
 
 
 
Logo CBOS
 
Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej
ul. Świętojerska 5/7 00-236 Warszawa
tel. 22 625 76 23 e‑mail: info@cbos.pl
NIP: 5262135442 REGON: 012908368 KRS: 0000070275
Przewiń do góry Przewiń do góry