UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 
OGŁOSZENIA
Praca dla ankieterów ... więcej >

PUBLIKACJE

Podatek od dochodów osobistych. Oceny i opinie na podstawie doświadczeń z 1993 roku

BUDŻET I PODATKI OD DOCHODÓW OSOBISTYCH 1. Najważniejsze wnioski

1993-09-21|Autor: Krzysztof Koseła

 

Motywacje wyborcze

ZNACZENIE WYGRANEJ W WYBORACH Czy dla ludzi takich jak Pan jest ważne czy też nie ważne, która partia wygra wybory?

1993-09-16|Autor: Barbara Badora

 

Stosunek Polaków do integracji europejskiej

Jaki jest Pana stosunek do połączenia całej Europy, w której nie będzie granic i podziałów? Czy Pan: - zdecydowanie popiera połączenie - raczej popiera połączenie

1993-09-14|Autor: Małgorzata Budyta

 

Bezpieczeństwo kraju w opinii publicznej

OGÓLNA OPINIA O ZAGROŻENIACH ZAGROŻENIA DLA NIEPODLEGŁOŚCI

1993-09-13|Autor: Magdalena Gwiazda

 

Ocena obecnej kampanii wyborczej na trzy tygodnie przed wyborami

OBECNOŚĆ KAMPANII WYBORCZEJ W MEDIACH Czy prasa, radio i telewizja poświęcają kampanii wyborczej:

1993-09-10|Autorzy: Marta Cichowicz, Michał Strzeszewski

 

Stosunek Polaków do innych narodowości oraz wyobrażenia o ich stosunku do nas.
Preferowane kierunki współpracy gospodarczej i politycznej

KOGO LUBIMY? Jak by Pan określił swój stosunek do innych narodów?

1993-09-08|Autorzy: Ilona Kawalec, Michał Strzeszewski

 

Sondaże a decyzje wyborcze społeczeństwa

Jaki wpływ mają wyniki ankiet przedwyborczych na to, jak ludzie głosują w wyborach? - Niewielki - Dość duży

1993-09-06|Autor: Agnieszka Cybulska

 

Preferencje polityczne społeczeństwa trzy tygodnie przed wyborami

FREKWENCJA WYBORCZA Czy Pana osobiście wybory parlamentarne:

1993-09-03|Autor: Piotr Starzyński

 

Pierwszy etap kampanii wyborczej w opinii społecznej

UDZIAŁ TELEWIZJI W KAMPANII WYBORCZEJ OBECNOŚĆ PARTII W TELEWIZJI

1993-09-02|Autorzy: Michał Strzeszewski, Piotr Starzyński

 

Opinia społeczna o prywatnej telewizji i radiu

PRYWATNE CZY PAŃSTWOWE? Czy w Polsce stacje radiowe i telewizyjne powinny być:

1993-09-01|Autor: Magdalena Gwiazda

 

 
 
 
 

ZAMÓWSWOJEBADANIE

Grafika symbolizująca badaczy
 

CBOSTRENDY Wyniki badań

 
 
 
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
 
 
 
 
 
 
 
 
Logo CBOS
 
Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej
ul. Świętojerska 5/7 00-236 Warszawa
tel. 22 625 76 23 e‑mail: info@cbos.pl
NIP: 5262135442 REGON: 012908368 KRS: 0000070275
Przejdź na górę Przewiń do góry